Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 24 september 2010

Hemmkommen

Asså vissa människor är bara för patetiska.  Behöver ju inte vara det men du gör dig sån............ VARFÖR??
Ja så är det men inget jag tänker ödsla ngn energi på!!!!

Hudiksvall i regnet idag.  Blev in på H&M en snabbis för att lämna igen några av kläderna jag köpte till Vincent härrom dagen.  Han får likadana i pkt från H&M som kommer på måndag antar jag.
Sen blev det in på Bergströms musik för att köpa nya strängar till darlings gura. Nu kan han spela å sjunga igen min sköna trubadur.  Så underbart!!
Hemköp för att inhandla lite gotta inför helgen.  Bolaget för gotta till mig å Jonas.
Kom på nu att jag glömt att köpa present till min älskade mamma som fyller år på måndag men jag hade ju tänkt åka dit på söndag.  Jaja får ev åka in imorgon kanske då eller så tar vi det på måndag.

Hemma nu och har precis gett mina kära barn lite mat imagen.  Plättar som vanligt ville dom ha.
Tacos hade barnen planerat till middag men dom kom hem från skolan och sa att dom ätit det på skolan så vi får se om det bir det eller nåt annat.

Köpte även en liten freda´s present till min lovely.....................kalsonger som han har fett dåligt med vart det.  Nya kalsonger, öl och nya strängar till guran.................hans helg är räddad!!!
Nä nu ska jag fixa ett häst spel till barnen som ska spela Wii......................



With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar