Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 12 september 2010

Marknaden idag igen....................

Hej Hej på er!!!

Jo det blev markanden idag ändå.  Mammsen ville ha sällskap så vi följde med henne in en sväng. Jag Nathalie cerine var det som åkte.  Filippa var hemma med pappa och Vincent.
Det blev lite karuseller för barnen och lite godis för mig.  Finns samma karuseller nästa år så ska jag banne min gå en dag/kväll utan varken barn eller man med.  Vill ju åka en massa av dom som fanns iår.  Batman, Extreme och nån mer...................älskar karuseller juh.

Efter vi kom hem från stan så har vi inte gjort så mkt.  Har plockat lite. Skulle ha städat  men har skjutit upp det tills nån annan dag i veckan här.
Imorgon är det måndag och skola/jobb/dagis för alla utom mig å Vincent. 
Verkligen ett privilegium att få vara hemma å bara njuta av sitt lilla barn.  Tiden går lite för fort bara.  Vincent är redan 7 månader. 

Imorgon är det stan som gäller för mig å Vincent iallafall.  BVC för vägning och mätning. 

Nä nu ska JAG kolla på en film som jag laddade  ner till barnen idag men som jag tycker verkar superbra.


With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar