Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 6 september 2010

Sweeties

Så ja nu har bloggen fått lida idag igen. 
Jag , Filippa å Vincent har mestadels tvättat, myst, städat och varit på promenad.
Ja hela huset har blivit sååå rent å fint så..............


Näe okej inte riktigt så jag sett ut idag utan snarare.........

har haft fullt upp.  När man är klar med ena rummet så har lilla busungen dragit till i det rummet man nyss städat.  Kul kul!!!!
Men klart nu iallafall. 
Kommer lite bilder här.


Ja så ungefär ser det nu ut hos oss.
Sen så har vi lite kort från vår lilla promenad idag:


Det var ju så underbart väder ute idag så när barnen kom hem från skolan så tvingade jag dom vara ute.  Mina barn är aldrig ute, sitter å kollar på tv, sitter framför datorn eller med ett varsitt DS.  Lite synd nu när det var så fint väder. Skit sura vart dom iallfall. 

Sen så var vi inne en stund å tog det lungt innan jag började med städningen.


Nu ikväll har vi bara tagit det lungt.  Har haft så mkt att göra idag så jag har ont i ryggen som få.  
Jag badade Vincent i diskhon när Jonas låg med Fillan.  Orkade inte hålla på å fylla i badet utan det fick bli i disken.  Gick bra det med och nu är han så stor ju så han spjärnar emot med fötterna så han kan omöjligt ramla heller.  Tror ni det var lite blöt på golvet eller????
Men kul hade han min lilla Vincent!!!

Nu ska jag ta mig en falurågrut, lite ost å en skiva paprika på.  Till det ett glas juice!!!  Mumms!!!

Säger nog:
                                                                                                   sen 
för jag tror min man vill ha mig en stund för sig själv innan vi somnar.  Syns imorgon!!!!


With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar