Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 22 september 2010

Lite bilder från dagen

Våran lilla Vincent är relativt frisk nu, han har bajsat en gång på hela dagen. Han äter igen och han äter mer å mer för varje gång så det tar sig.......................Glad blir mamma då!!!
Dagen har varrit bra. Har inte gjort så mkt.  Tagit två korta promenader när vi lämnade och hämtade Fillan på dagis. Myst med Vincent.  Sovit en stund,  tar igen mina vakna nätter när han varit sjuk.
Ätit middag som bestod av ugnsgratinerad falukorv och mos...............duger väl men ingen höjdare.


Nattat barnen nu och sitter med en varma koppen i knääet, rekomenderar verkligen Jordgubb/ vanilj.  Den är lite tjockare och mkt godare än alla andrra varma koppen.  Tips från lilla mig!!!!


Imorgon ska jag bege mig in till stan med lilla Vincent när vi lämnat Filippa på dagis. Handla lite inför helgen tänkte jag.




Lilleman i gåstolen

En glad och bättre Vincent!
Outfit today



Vincents nya kläder som han fick igår.


Nu äre sängen som gäller!!!!










With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar