Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 2 september 2010

Jobbet

Idag sov jag över som faktiskt inte alls tillhör vanligheterna nuför tiden.  Skickade iväg mina stora älsklingar på skolan.  Cerine hade utflykt idag och ville ha med sig varmchoklad och massa andra saker som jag glömmt bort igår kväll som skulle fixas imorse i allhast. Men det gick bra för dom kom i tid så klart.  Nathalie hade inget speciellt idag på skolan men hon ser fram emot varje dag ändå.   Mina underbara tjejer.
Jag å Filippa kom väldigt sent till dagis idag, vi kom vid tio. Hon har tid mellan nio och två. 
Sen åkte jag å Vincent in till stan.  Gick på jobbet för att hälsa på och göra ett försök att sälja lite jultidningar till barnen. Gick ganska bra. 
Missade tiden på dagis igen med tjugo minuter.  Kom tjugo över två men men ibland så blir det så!!!! Tur man har förstående fröknar på dagis.

Nu sitter resten av familjen å käkar. Jag har så mkt att göra framför datorn och mår illa så jag står över maten idag.  Får ta ngt senare.

Nu ska jag hjälpa darling i köket.




With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar