Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 23 september 2010

 Sitter här och uppdaterar mina bilder på Styleroom. Har ju inte varit inne där på evigheter så det var på tiden.
Jonas sitter och flyttar över mina bilder från min gamla hårdisk till hans så får man flytta dom från hans sen till en annan.  Tar ju en himla tid eftersomhan får fyta en ch en. Mapparnaa är spärrade så det går inte att göra på ngt annat sätt.  Jobbigt och det läre ta en massa tid.

Vincent ville vrkligen inte sova ikvll nr vi la honom. Han grät och grät ite till till jag inte kunde stå ut längre (blödiga hjärtat brast).  Han var uppe med oss en stund till men kliade sig i ögonen hela tiden av trötthet.  La ner honom och han skrek lite men somnade ganska snabbt.

Nathalie och Cerine har båda två haft läxor som dom har sutit och gjort. Det är så kul att hjälpa dom för man ser hr dom har utvecklats på så kort tid.
Filippa har mest busat nu ikväll och förstökt fått varit med och skriva på Nathalie och Cerines läxor men utan att lyckats så klart.  Till slut gav hon upp och gick in å satte sig i sitt rum och målade lite.

Imorgon är det fredag och det ska nog bli en sväng förbi bolaget om jag orkar.  Sen skulle jag ha varit in och köpt en lite sträng till darlingens gitarr. Ja vi får se vad morgondagen har att erbjuda.



With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar