Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 11 september 2010

Tog barnen med mig utom Vincent och drog in till stan.  Mannen fic vara hemma med lilleman.  Vi [kte karuseller och hade det mysigt.  Kom hem med lite stumpor, en golvljuslykta som inte alls var liten att frakta runt med och massa annat. Kommer bilder senare n[n dag.  Jonas min darling var hemma och gjorde  god mat och donade hemma. 
Imorgon blir det in igen eftersom barnen har biljetter kvar men ev. att alla drar in.
Nu har den enda datorn i hela huset krachat.  Andra under en vecka. Jobbigt.  Ska inhandlas nya till alla snart tror jag.  Har startat denna dator med skivan i och kan inte skriva vissa bokst'ver  om ni tycker jag formulerar mig konstigt. 
Nu ska vi sova................godnatt



With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar