Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 11 september 2010

Lördagen

Datorn är fixad och allt är frid och föjd igen.
Dagen har vi spenderat på marknaden.  Jag Jonas och barnen.  Jonas ville inte med men när jag tindrade lite med ögonen så följde han gärna med..................haha!!!!
Barnen åkte upp sina biljetter och köpte även några nya.  Jag åkte oxå en karusell.  Love it!!!
Hade åkt hur mkt som helst om jag hade gått utan barnen men eftersom dom inte fick åka alla pga. längden så kunde ju inte jag heller åka dom.   Men huvudsaken är ju att barnen har kul.
Idag vart det inte så mkt köpt men lite iallafall.  Vart nån skylt som hänger fint i köket, lite godis, lite strumpor till min älskade man, tjocka yllesockar till oss och ballong till Vincent (klart han ska ha en ballong fast han är liten).  Även att det blev en langos idag med.  Bra för mig med fet mat.  Sist jag var hos vägde mig så visade vågen 46kg.  Inte alls så bra måste jag säga.  Jag vill ju vara smal men inte så pass att det påverkar mig eller min familj idet dagliga livet.  Man blir rätt trött om man inte får i sig så mkt som man behöver få i sig.
Men jag jobbar på det så det löser sig nog.  Ska väga mig ikväll igen för att se vad vågen står på nu. Tror jag har gått upp iallfall 3 kg sen sist och då är jag nöjd.

Nu ska vi lägga barnen och sen blir det mys med darlingen.

Imorgon blir det antagligen inte ngn marknad för min del.  Har varken ork eller lust. Är less på allt folk som är där ju, man kommer inte fram.
Men om ett år igen är det dags för att bege sig ut i folkhavet igen.

Även att jag hade fått massa kort på Anders, barnen och mig på mailen igår.  Så kul att ha kvar till barnen. 
Ska göra nallar med Anders på nallenströja till dom i julklapp. 
Å jädrar vad jag insåg att jag saknar honom.........................Jobbigt jobbigt men inte alls om man jämnför med hur jobbigt det är när barnen gråter och saknar honom.  Det är det jobbigaste som finns.  Man kan inget säga inget göra för att ens barn ska bli glad igen.  Man vill ta bort saknaden på nåt sätt bara för att skydda barnen men det varken vill man eller kan man juh. 
Nathalie har kommit in i en period då hon pratar rätt kmt om pappa igen.  Bra för hennes att hon kan prata om det men det är jobbigt som fan för alla. 

Nu ska det vara kvällsfika till barnen.

With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar