Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 5 september 2010

Hemmkommen

Hemma efter bion.  Vi gick å köpte godis och dricka som hör till innan vi lämnade Vincent hos Jens.  
Toy Story 3 i 3D såg vi.  Filippa satt som ett ljus först men ville inte vara där nå mera efter halva tiden.  Jag berättade då att man inte kunde gå ut.  Hon satt som ett ljus resten av filmen med undantag av toa besök.
Filmen var bra och klart sevärd om man har barn.
Nu äre middag,  jag ska stoppa i mig lite rester från igår eftersom det var såååå gott.  Baconlindad fläskfile.  Jammie.  

Nathalie har match igen på onsdag såg i ett mail. Mot Forsa. Så kul för dom.  Igår vann dom med 12-2 eller nå sånt.  Duktiga dom är våra barn. 
Imorgon äre ny vecka och nya utmaningar.  Barnen ska till skolan, Filippa på dagis tisdag- torsdag. Jonas ska jobba och jag ska mest njuta av hösten tillsamans med min familj.  
Orientering i morgon för Nathalie, Fotboll i morgon för Cerine.  Fotboll för nathalie på onsdag PLUS gympa, bad, utflykter i skolan som är varje vecka. 

Har för mig att jag har massor av saker själv att göra iveckan men måste kolla i kalendern. 
Vet att det är föäldramöte på Onsdag eller nån dag. Att jag har ett möte med nån och att jag ska ringa försäkringskassan.

Det är verkligen underbart att kunna vara hemma med barnen istället för att jobba.  Så känner jag just nu men det ändras fort.  Ibland känner jag att jag vill jobba igen å inte alls vara hemma hela dagarna.  Men idet stora hela så är det en fröjd att få följa sina barn varje dag och framför allt när man har små bebisar som gör framsteg varje dag.  Har planer på att vara hemma tills efter nästa sommar men vet faktiskt inte om jag står ut såååå länge.  beror även på hur Vincent är som barn och lite sånt. 

 
Nä nu ska jag gå å bädda nytt i alla sängar som inte vart gjort innan vi åkte. 




With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar