Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 4 september 2010

Makeover..............

Lite krasst med bilder och absolut idag eftersom min älskade dator håller på få sig en makeover.  Kommer inte kunna blogga så mkt ikväll antar jag men men kommer desto mera sen när datorn är som den ska vara igen.
Kommer bli nice......
Nu väntar en skön dusch å sen en prommis på affären för att barnen ska få sitt lördagsgodis.  Nathalie får antingen ta det jag köper till henne eller oxå åka ner själv sen.
Ha en fortsatt underbar dag allesammans.

Åh längtar tills datorn är klar så jag kan lägga in bilder och blogga mera.  Den som väntar på nå gott väntar aldrig för länge..................



Å Glöm nu för all del inte att gå in på  Gratis Bio För Dig!!!
Du kan mysa i höstmörkret framför en bra film HELT GRATIS!!!
Ta chansen, det gjorde jag!!!

With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar