Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 27 september 2010

Love my new computer

Hemma efter en kväll hos min kära mamma.
Vilket liv det var där alltså.  Var m´jag å min familj och två av mina systrar och deras barn.................Haha värsta jävla hönsgården ju.  CARRO du är värst !!!!

Iallafall så var det trevligt och hon fick en fin blomma av oss som vi fyndade på vägen.  En stor orkide´.
Barnen lekte och passade på att käka glass.  Vi har sagt att hemma hos oss så bestämmer jag å darling men hos mormor är det hon som bestämmer.   Vi har väldigt olika åsikter om barnuppfostran jag å min mamma.
Hon är mer den typen som tycker barnen ska äta hurmkt godis dom vill bara dom är snälla medans jag faktiskt får gå med dom till tandläkaren så jag ser helst att dom äter godis endast på lördagar.  Ibland kan man ju fuska men inte alltför ofta.
Ja men barnen tryckte i sig minst två tre f´glassar var.
Det bjöds på smörgåstårta och vanlig tårta.  Mumms!!!

När vi kom hem så tog vi tar i lite tvätt som vanligt,  kvällsfika till barnen och nu ligger dom i sina sängar och förmodlingen så sussar dom redan.  Nathalie var hemma från skolan idag för hon har ont i halsen och i morgon blir hon oxå hemma. Filippa ska på dagis och Cerine på skolan.  Själv ska jag ta med mig Vincent in till stan för lite handling men det kan jag lika gärna göra på eftermidda´n då Jonaskommit hem så Nathalie slipper vara hemma själv.

Åh guuud vilken skönhet jag sitter och skriver vid................Love my new computer!!!
Även att jag har en riplatta till som är kanon när man är som mig och älskar att blogga om allt å inget.

Nä nu ska jag fortsätta att ladda ner lite program till denna pärla.



With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar