Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 4 september 2010

6dagar kvar

Ja 6 dagar kvar innan det är dags igen.............även detta år.  Marknaden i Glada Hudik.  Är alltid regn å rusk nästan så man får väl räkna med det även detta år.  Barnen räknar dagarna och det är nästan det första man får höra när man slår upp sina blå.
Idag var vi verkligen vakna tidigt för att det ska vara lördag.  Sju ringde klockan.  Nathalie har ju match å det var en hel del som skulle fixas innan.
Vi åt frulle och packade hennes saker, även att darling har hunnit med att dammsuga redan.  Han ligger i min make.  Samlar plus poäng..................me like!!!
Nåja nu har iallafall Nathalie åkt å jag vill ha ut familjen på en promenad i det härliga vädret.  Ja inte härligt i den bemärkelsen att det är varmt men solen skiner iallafall å det får man ju vara glad över. 
Jonas tycker vi ska städa garaget idag men jag vill verkligen inte ..............................fy bubblan va tråkigt.
Nä nu ska jag försöka få med mig latmaskarna här igen å annars går jag själv........................



With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar