Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 30 september 2010

Gomorgon bilder

Gomorgon på er!
Nu har jag skickat iväg mina stora tjejer på skolan, Filippa blir ev hemma för hon har hostat hela natten och snorat...................kruxet är att hon så gärna vill gå på dagis och hon kommer bli skit förbannad när jag säger att hon får hoppa över dagis idag.
Igår sa hon "håll käften" till Jonas för första gången.  Höll på sätta i halsen men men nångång kommer det förr eller senare......................När det gäller mina barn så har förr varit lite för FÖRR........................
Nathalie och Cerine svär ju hela tiden fast man är där och säger till dom.  Lyssnar inte och bryr sig inte oavsett vilka konsekvenser.......................Jaja så kan det vara!!!
Själv så svär jag inte ofta men däremot så säger jag "skit" rätt ofta men skit anser inte jag tillhöra svärorden...............eller?
Nåja dom är på skolan och Filippa hemma.  Dagen kommer tillbringas hemma så kanske lillgumman kurerrar sig lite.  Imorgon har hon inge dagis så då kanske vi håller oss inne då med.  Ja vi får se hur hon blir.

Kunde inte sova igår så jag satt med Photoshop en stund och klippte ut bilder.  Usch jag hatar photoshop alltså.  Jobbigt och enbart jobbigt. 
Min snygga dator gör det jobbiga lite mindre jobbigt å det är ju bra.


Love it!!!

Åh gud vad jag är lycklig.  Har fyra underbara barn som jag älskar över allt annat, en man som är allt jag någonsin önskat mig, en relation med min man där vi kan prata om allt och vi står alltid vid varandras sida, ett hem som jag har byggt upp SJÄLV utan någon annan, en stabil och bra ekonomi som ger mig möjlighet att shoppa lite nu å då (eller vaddå, man vill väl alltid ha mer),  helt unika människor runt omkring mig som är outbytbara.


Kärlek

Näe nu ska jag kika på nya tatueringar. Vill göra en ny så jag ska boka tid snart.  Kommer nog gå i samma stil som den jag har på magen tror jag.



Måste kila nu................................

Ha en fortsatt bra dag

My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar