Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 16 september 2010

Nu var det några dagar sedan jag skrev igen.  Vet inte men har inte riktigt haft den tiden eller energin.
I tisdag´s var jag in till stan en sväng.  Handlade lite  och sen hem igen för att hämta Filippa. 
I går var det onsdagf och efter Nathalie och Cerine hade gått på skolan och jag hade lämnat Fillan på dagis så gick jag hem för att lägga mig å vila.  Är så fruktansvärt trött varje dag nu och har ingen ork eller energi alls.  Kollade på Farsan och på Grace innan det var dags att hämta Filippa på dagis igen. Vincent är lika trött som mig eller han var det igår iallafall för han sov från halv tio till halv ett.

Idag är det torsdag och Nathalie är hemma från skolan för hon har ont i halsen.   Lilla gumman men hon får faktiskt lära sig en läxa nu eftersom hon trots mitt tjat och gnat går utan jacka och bara med t-shirt på skolan och hem från skolan.  Igår tror jag hon var iväg å spelade fotboll i shorts fast jag har sagt till att det är långbyxor som gäller på träningarna nu.  Men men hoppas hon lär sig ngt och att hon inte blir alltför dålig min stora prinsessa. 
Dagen ska tillbringas hemma i lugn å ro med Nathalie.  kanske ser film eller myser bara.  Vi satte nyss i oss en mummsig fruktsallad som jag gjorde nys..

Imorgon är det fredag och jag antar att nathalie blir hemma även då.  Själv så ska jag in till stan för att handla en ny gåstol till Vincent.  Ingen som har en begagnad??
Även att det ska vara en ny grind men jag kanske väntar tills jag ska ner på IKEA med det.  Får se!!!
Har planerat att ev. åka ner till sthlm på barnens höstöov.  Blir nog nice men först måste jag höära när dom där nere har lov så barnen kan träffa nimili.  Hade nämligen tänkt inhandla llite julklappar när jag är där.  Ja ja vi får se hur det blir med den saken allt beror på hur Nimili har lov.
Nä nu ska jag  mysa med min lilla sjukling här i soffna.





With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar