Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 11 februari 2010

Torsdag

Gud vad dagarna går fort. Idag har jag, Jonas å Vincent varit in till stan för att besöka BB för PKU provet. Åhhh vad lilla Vincent grät. Ucsha uscha!!!
Läkaren gjorde sin undersökning och allt var bara bra med krabaten.

Själv så berättade jag att jag inte vill amma längre och hade förväntat mig negativa reaktioner men ack så jag bedrog mig. Dom var så förstående och gav mig tabletter som jag har tagit som ska stoppa produktionen av ny mjölk. Fick rådet att inte pumpa ur eller amma även om brösten håller på att sprängas. Sitter här med bröst som håller på ta livet av mig snart. Detömmar, dunkar och dom är verkligen sprängfulla och stenhårda. Har trängt in dom i en sportbh i storlek S eftersom barnmorskan gav mig rådet att hålla dom väldigt trångt och ha på mig en stabil och liten bh.

Var sen in på försäkringskassan och lämnade in moderskapsintyget. Bytte en tröja på Gina, köpte mina efterlängtade Converse skor. Hemköp och sen hem igen.

Barnen kom hem från skolan och filippa från dagis.

Har haft besök av Lisa och på eftermiddan/kvällen kom Lena å carro.

Nu sitter vi i soffan å myser, Jonas har sin dyrgrip i famnen och jag ska ladda ner nytt bank id.


Måste kila nu!!!!



LOve

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar