Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 2 februari 2010

"Barn till Salu"

Sitter å kollar på en dokumentär om "Barn till salu" på tv4+. Usch så hemskt. Vidrigt skulle jag vilja säga. Hur fan kan man tvinga ngn till abort för att dom redan har ett barn eller för att dom inte är gifta och uppfyllt kraven på att vara si å så gammal. Ja det är hemskt!!!!

Barn blir sålda av sina föräldrar och andra blir kidnappade och sålda. Vem fan är man till att sätta ett pris på ett barn??? Hur fan kan man sälja ett barn för pengar eller ja.............hur kan man sälja ett barn överhuvudtaget????

Jag blir upprörd och jävligt arg. Hur kan världen få fungera så????
Fruktansvärt.

Jaja inget jag kan göra ngt åt tyvärr men fy vad jäkla arg jag blir.



Vi har iallfall varit i stan med mormor idag, hittade inget av intresse. Fick däremot ett nytt paket från Lindex även idag. Var barnens nya baddräkter å bikinisar m.m.
Ätit ugnsgratinerad falukorv och mos...........sååååå gott!!!!
Nathalie har haft värsta DAMPEN idag och har typ gått mig och Cerine på nerverna. Ja så kan det vara ibland med barn. Bara att ta nya tag och hoppas på att det inte blir lika i morgon.

Nu sover alla tre barnen iallafall. Jonas sitter brevid och spelar på ett Ds.
Jag har hunnit med eller rättare sagt kommit ihåg att färga håret idag. Har tänkt i flera dagar att jag skulle ha gjort det men har kommit på det när jag redan stått i duschen.

Ska hämta en paprika (något jag ätit under hela graviditeten) och knapra på och se om det är ngt bra på tv:n.

Imorgon kommer IKEA med lite nya prylar som ska skruvas. Måste tyvärr vänta tills J kommer hem då jag inte pallar att bära såååå tunga grejjer.

Nathalie har bad i morgon med sin nya bikini. Hon tyckte verkligen om den så jag hoppas den inte blir blekt av kloret i vattnet.
Cerine gumman ska åka skridskor med sina polare.

Filippa har inget dagis i morgon så vi ska nog försöka gå ut en sväng och leka om inte vädret är alltför kasst.

Måste ha en paprika nu..............................



Love...................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar