Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 15 februari 2010

Apoteket

Dagen började med att vi skickade Nathalie på skolan, hon å jonas tig en prommis tillsamans dit.
Nathalie skulle åka skidor idag och hade en massa packning.

Jag var hemma och klädde Filippa som senare skulle på dagis. Cerine sov till nio.
Klädde mig själv och sen var det dags för alla bestyr. Klä och göra iordning Vincent.
Bädda alla sängar. Göra frulle till oss vuxna och Cerine. Ja allt sånt tråkigt som måste göras.

La mig på sängen med Vincent en stund och somnade och sov i 1 timme, skönt skönt!!!!
Åkte in till stan precis när Nathalie och Filippa kom hem så idag hann jag inte träffa dom så mkt.

In på apoteket och det visade sig efter en timme och en massa samtal senare till både BVC och förlossningen att Jonas fattat fel igår och att läkaren inte hade skrivit ut ngt recept till Vincent utan att vi skulle besöka BVC idag för att ev få recept där. Typiskt att klockan redan var fyra så jag inte hann hämta honom å åka in igen. Så nu ikväll blir han utan ögonmedicinen men tack gode gud att han är lite bättre redan. Åker in i morgon med Vincent och tar med mig Filippa.
Jonas ska jobba en stund imorgon så då kommer jag vara själv med alla barn för första gången med alla barn.

Nu ska vi snart lägga oss men först ge V mat och hänga tvätt som vanligt.



Love...................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar