Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 25 februari 2010

bilder

Nu sitter jag vid jonas dator och har äntligen lyckats överföra lite bilder, dock inte alla. Nathalie har hållt sig borta från kameran denna gång men kommer garanterat på henne oxå snart.
Så vad har jag haf tför mig idag då??
Jo jag har inte gjort ett skit. Nathalie och cerine har varit på skolan, cerine hade bad idag och Nathalie skidskor. Jag filippa å vincent har varit hemma och bara tagit det lungt. Hade ingen ork att göra ngt idag. Inte filippa heller kan jag säga. Hon vaknade inatt och var vaken halva natten, hon satt i sängen och flyttade bokmärken. Sov dock idag till halv tio.
Pratade med Nettan idag och det var ju inte igår direkt. Nice att höra att allt var lungt.
Även pratat med farfar å marie idag. Var ju inte heller igår. Tänker på er.
Nu har barnen lagt sig precis. Imorgon är barnen lediga allihopa och vi ska in till stan. Jonas är ledig han med. Trevligt med en hel familjedag igen. Blir mer av den varan nu...............nice nice!!!
Morgondagen kommer bli så jobbig. Ska hinna med 100 saker känns det som.
Kolla efter bärsele, en sista present till nathalie, lämna in papper på skattemyndigheten, på ögonmottagningen och sen så ska även jonas ha ett möte. Hem sen för att lämna barnen med jonas och åka in och stor handla. Puh vilken dag det kommer att bli!!!

vincent 1½vecka
Vincent nyfödd







vincent 2 veckor










vill inte

































nyfödd vincent o helt slut mamma











syskonkärlek
























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar