Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 1 februari 2010

ultraljudet

Så nu har vi kommit hem igen och alla barn är hemma från skolan igen.
Ultraljudet gick bra. Bebisen hade väl inte så mkt fostervatten men det var på gränsen men hon ansåg att det inte skulle vara ngn fara.
Han vägde ungefär 3kg. Dom har 10% felmarginal men ungefär 3kg.
Fick tid för ett nytt ultraljud och ev igångsättning om en vecka. Så nästa måndag om inte den här lilla krabaten vill ta sig ut själv så kommer han då. Åhhh vad jag längtar fast det känns som en evighet dit. Åhh herre min gud vad jag kommer att vara nervös nu när jag vet hur det är att bli igångsatt.

Har även sett en soffa jag vill ha men jag vet inte om det blir den och om det blir den JUST nu. Får se vad min älskling tycker om den. Antar att han tycker vi ska vänta med soffa.

Nu ska jag kolla vad vi ska äta så jag kan förbereda innan Lovely kommer hem från en kort arbetsdag.

Love..............................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar