Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 5 februari 2010

Kvällen är kommen och dagen har varit bra.
Jonas kom hem tidigt och vi har varit i stan på Maxi och handla mat igen. Får knappt igen kylskåpet men men ..........................!!!
Nästa helg blir det inte så mkt sötsaker för mig (om jag känner mig själv rätt) för jag har ju mitt mål att gå ner allt jag gått upp så fort som möjligt. Handlade massor av godis, mums mums å annat gotta som vi ska smaska på i helgen. Jonas kom hem med en massa gula paprikor idag.............så snäll han är min prins. Det är ju såååå gott.

Maten idag bestod av kladdsallad, var ju ett tag sedan jag gjorde det så det var gott.
Jonas bakade matbröd och dom vart super goda. Min lilla kock/ bagare.

Nu ligger han och läser med filippa och Nathalie och Cerine ligger å kikar på en film. Imorgon blir det lördagsmys...............................lovely!!!
Även att jag är grymt sugen på att gå ut och åka pulka på gården. Dom var här och skottade idag och dom skottade så bra att sanden kom fram och allt lades i en stor stor snöhög. Imorgon om det inte är snorkallt eller snöstorm så ska vi ut. Resten av familjen vägrade gå ut ikväll.

Inget nytt har hänt kring magen/graviditeten/ bebisen. Lite mera trött på att vänta än igår men men han kommer när han kommer och förmodligen på måndag om inte före. Längtas!!!
Tänk att man kan längta efter att få känna smärtan igen. Ibland när en värk kommer så längtar jag efter mera och sen ännu mera men då avtar det.........................så typiskt.

Hörde att det var jätte många som hade fått barn dom senaste dagarna så jag hoppas verkligen att dom tar mig på måndag. Usch vilket bakslag om jag skulle få åka hem igen och komma tillbaks nästa dag.

Nu ska jag se om det är ngt bra på tv:n och ta det lite lungt. Jag kan ju inte stressa av på dagarna så jag kan gå å damma samma ställe tre gånger bara för att ha ngt att göra om barnen är upptagna med annat. Men på kvällarna går det lite lättare att koppla av så jag måste passa på.
Jonas är antagligen ledig nu och två veckor framåt. Man har ju tio dagar ledigt som pappa direkt efter förlossningen. Nice att ha älsklingen hemma och även att han får lite tid med bebisen. Viktigt viktigt att finnas där och den första kontakten är ju väldans viktig.

Nä nu väntar tv:n. Ska kolla den nya komediserien "solsidan" sen.



Love..........................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar