Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 24 februari 2010

Long time

Long time............. ja några dagar sedan nu men jag har haft lite mkt virus på min dator som nu är fixad. Får väl se hur länge den håller sig den här gången.

Måndagen tillbringades hemma med Cerine, Filippa å Vincent. Hade mys hela dagen. Även att jag började med min medicin......................underbart!!!

Tisdag..................igår ja!! Ja då var vi inne i city med mormor (min kära mamma). Tog en sväng på dollar. Höll på dööö vid kassan.................vem fan kommer upp i över sjuhundra spänn på DOLLAR??? Men blev så när jag skulle ha en massa våtservetter, tvättlappar, laddningsstation till nintendo Wii dosorna, köpte fina uppläggningsskålar i svart å vitt, vart även lite andra småsaker. Lite pinsamt bara men men kanske bara är en själv som tänker på det!!!
Sen var vi på Maxi och jag köpte nya gummistövlar till alla barn. Fanns dock bara en sortsstövel i Nathalie och Cerines storlekar och dom var lite barnsliga, rosa med blommor men men får väl ha dom som hemma stövlar och ha här på gården till våren då. Köpa andra till skolan!!!
Hämtade upp min älskade man på jobbet å åkte sen hem igen.

Har forfarande inte kollat efter bärsele men men ska ev göra det i morgon eller på fredag.

Idag har jag, Jonas, Filippa och Vincent varit i stan. BVC igen. Allt var bra med våran lillfis. Han hade gått upp yttligare 200g nästan. Han vägde 3800nånting. Bra att han växer men rädd för att man inte hinner med juh. Måste verkligen passa på att njuta nu när jag vet att det var sista gången.

Jonas är pappaledig idag. Eller han hade ju 10 dagar att ta ut i samband med förlossningen och han har inte tagit ut alla än så idag och på fredag är han oxå ledig. Fredag ska vi göra en massa saker. Jonas har ett möte och jag å alla barn ska iväg på Ögon för Nathalie och Ceirne ska dit och ev få nya glasögon.

Imorgon är det dagisdag för filippa och jag tror att jag lämnar henne fast hon hellre vill vara med mammsen. Kommer glömma allt och bli för hemma kär annars. Får se hur kallt det är först. Vill inte ta ut Vincent (även kallad Vinc eller Ville) när det är alltför kallt.

Helgen kommer att tillbringas hemma med familjen som vanligt. Jag är väldigt sugen på att gå ut men det läre jag nog vänta med en stund. Har ju inte varit ut sen nyåsafton 2006/2007 så det vore kanske på tiden. Ska höra om det är 30+ först för annars går jag inte ut. Man har blivit gammal nu och man tycker det är barn som är ute. Har INGET gemensamt med småbarnen som ränner på krogen varje helg. Nä 30+ om det ska va nåt!!!
Kommer säkerligen inte bli att jag går ut när det väl kommer till krita. Brukar inte vilja och inte ha nån större lust när det väl är dags. Tycker det är bra mkt mysigare att sitta hemma å ta ett glas vin eller nån cider med trevligt sällskap. Saknar dansa bara!!!!

Även att jag har lite kort att lägga ut men kameran är inne i sovrummet och Vincent sover just nu och jag vill inte riskera att väcka honom eftersom jag har mkt jag tänkte uträtta medans. Jonas å filippa sitter/ligger å kollar på teletubbies i hennes rum.

Nä nu måste jag fortsätta med det jag skulle göra.
Lägger in kort senare idag.



Love...................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar