Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 21 februari 2010

Söndag

Hej hej!!!

Söndagar är ju våran städdag å så även denna söndag. Har hållt på sen i morse. JOnas har hjälpt till men oxå tagit hand om barnen emellanåt.

Jag har även fått en massa saker som jag skjutit upp evigheter gjorda. Har tex. flyttat in vår platt 32tummare in till Filippas så hon kan kolla på Dvd å VHS där inne å även tv såklart!!!
Har flyttat om en massa saker som alltid. Har fått ordning i min garderob och ställt in två byråer där inne och hängt upp en helfigurs spegel.............blev nice!!!
Jonas har flyttat ut våra rotting gungstolar till garaget. Städat alla skåp i köket. Rensat ur trosor och strumpor. Ja en massa saker är gjorda som man annars inte gör. Så skönt!!!

Nathalie och Ceirne var ute en stund idag och kom in med knallröda kinder och var verkligen iskalla. Längtar till våren nu juh. Har redan börjat att planera vilka färger det ska vara här hemma i sommar.

Vincent har varit super snäll hela dagen och inte sagt ett ord. Våran lilla älskade son. Åh gud vad jag älskar mina underbara barn. Saknár dom när dom sover ju................

Nu sitter min man här brevid och håller vår lilla son i famnen. Jag måste leta mig ett bärsele i morgon, pallar inte att bära honom nå mera. Min rygg klarar det inte. Ont hela tiden.

Imorgon äre jag, Filippa, Ceirne och Vincent som är hemma. Nathalie ska på skolan som vanligt. Hon är inte så sugen på att gå nu när Ceirne är hemma två dagar i veckan. Får försöka få tiden att gå lite fortare, Cerine börjar ju oxå i skolan efter sommaren.
Ska ev in till stora staden och kolla lite. Får se om vi orkar och hur vädret är.

Nä nu ska jag mysa med familjen innan det är dags för duschen.



Love.......................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar