Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 5 februari 2010

Fortfarande Gravid

Ingen Bebis än så länge och ingen är tröttare än jag på att vänta!!!
Haft lite små ont till å från men mer än så blir det inte. Ja det är bara att vänta lite till det. Vet ju att slutet närmar sig nu. Vecka 42+ 1 på måndag å då ska dom ju antagligen sätta igång mig. Hon som gjorde ultraljudet sa att om det skulle vara fullt eller väldigt väldigt mkt just då inne på förlossningen så kan det hända att jag får vänta en max två dagar till efter det. Onsdag senast för längre kan dom inte vänta med att sätta igång mig.
Men hon sa ju att jag skulle ta med mig BB- väskan å fixa barnvakt åså tills på måndag.
Hoppas det sätter igång av sig självt innan.

Igår var det snökaos nästan juh. Gud vad snö det kom. Jonas fick ett samtal från sin chef som är i Munchen (tror jag det var) som sa att J och dom andra absolut inte fick gå in på jobbet idag för snön hade gjort så taket hade rasat in på lokalen brevid. Öhhh en timme efter dom hade gått hem igår så rasade det. Uach va farligt. Så nu är dom där och kollar hur det ser ut och pratar med nån försäkringsgubbe.
KOmmer hem tidigare idag så det var ju nå bra ur det dåliga.

Nathalie har dansuppvisning idag på skolan. Hon och några tjejer från hennes klass och några tjejer från trean eller fyran har tränat och idag så har dom uppvisning. Kul för N som är likt sin mamma och älskar att dansa.

Cerine har inget spec. idag och det kan ju vara skönt att bara få leka oxå.


Själv ska jag försöka åka in på Maxi för att helgs handla hem lite. Även att jag köpte ett tvättmedel på hemköp sist och både jag å filippa får värsta utslagen av det. Måste ha nytt.
Egentligen skulle man köra med Grumme Tvättsåpa som är både bra för huden och för miljön men det luktar ju inte så gott istället. Usch så man prioriterar................lukten går före miljön. Ja så är det i dagens samhälle.

Nä gott folk nu ska jag göra mig klar så jag slipper stressa sen. Hatar att stressa, får huvevärk bara jag blir det minsta stressad.



Love.........................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar