Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 17 februari 2010

Sitter här och har nyss ätit frukost med min man. Nathalie och Cerine är på skolan och Filippa är nere å leker.
Igår var jag så jävla trött så jag låg med tårar i ögonen och bara önskade mig härifrån.
Även om vi ger Vincent tillägg så är det jag som kliver upp varje natt ändå. Vincent jan ligga å gallskrika i örat på Jonas utan att han vaknar. Blir så less. Jonas vill ju vara snäll å ta han men det funkar ju inte eftersom det då är jag som får klättra över jonas och ta min lilla gofis.
Men inatt så var jag så jävla trött. Jonas tog han å la han i mitten och jag somnade som en stock. Vaknade i natt av att Vincent låg å skrek efter mat och då hade jonas vänt sig om.
Väckte han lite irriterat och sa att han skulle gå upp å göra mat. Sen somnade jag om, vaknade igen av att jonas hade somnat om. Fick efter många om å men upp karln. Såg till att han gav han vällingen å somnade om. Så inatt har jag sovit mer än på många nätter.
Jag vill ju inte sova när Vincent är vaken, har varit vaken å myst med honom då juh men inatt så orkade jag inte mera.
Vincent är ju jätte snäll å sover oftast och äter jätte bra men det är ju mig det är fel på som inte kan slappna av och sova.

Igår var vi iallafall på BVC jag å Vincent. Han har gått upp från 3415 till 3680 på 8 dagar så det var ju bra.
Han äter ju som en häst oxå.
Allt annat såg bra ut, naveln var bra och likaså ögonen. Bara att fortsätta tvätta med sterilt vatten och klorhexidin på naveln.

Idag var det meningen att jonas skulle jobba men eftersom han var vaken inatt och han kanske insåg att jag behöver honom hemma så är han hemma med oss.
Imorgon ska han antagligen jobba igen men det är ju faktiskt bra det med för då kan han vara hemma nästa vecka istället.
Även att vi måste prata igenom hans pappaledighet idag. Han ska ta ut för filippa så vi kan vara hemma samtidigt.

Imorgon ska jag å Filippa å Vincent in till stan en sväng. Måste kolla om det finns nåt fint till Nathalie som hon ska få i present. Frågade henne igår vad hon ville ha, jag insåg att tiden rinner iväg när hon sa att hon ville ha snygga party sommar skor med klack. Hon har ju även önskat sig en klocka (tror det är vuxen stl) för femhundra spänn. Ja det kostar att ligga på topp eller vad säger ni????


Nå nu ska jag kolla vad mina älsklingar har för sig.



LOve.........................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar