Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 4 februari 2010

Grattis

Inget bloggande igår. Hann ju inte med med allt som skulle fixas å donas med.
Städaade och möblerade om inne hos Nathalie. Blev superbra även där inne. Ser nästan ut som inne hos Ceirne fast inte riktigt lika ändå.
Sen kom DHL med mina IKEA möbler som jag beställt. Nathalie och Ceirne kom hem och det var mellis som gällde. Jonas kom hem strax efter barnen och började genast skruva ihop en massa möbler.
Duktig min älskling är, bäst!!!

Vid tio var vi klara och barnen låg i sina sängar. Allt blev kanon fint.
Barnen fick sina kläder i sina rum i sina nya byråer. Vitrinskåpet är fyllt med fina saker, fattas bara lite belysning men det kommer så fort jag hittat nå snygga spootar.

Var ju inte att bara sätta upp möbler direkt utan jag skulle ju flytta först Nathalies kläder till hennes nya byrå, sen flytta Cerines kläder till hennes byrå, Flyttade sen ut filippas kläder och la dom på sängen tills jag hade fått in mina kläder där Nathalie och Cerine hade sina kläder innan dom flyttade dom. Sen så la jag in Filippas kläder där dom skulle vara.
Ja det var en massa saker som skulle göras.
Dammsög sist men inte minst efter Jonas var klar med skruvandet.

Det bästa som hände under gårdagen var ändå att Tony & Sandra fick ett nytt tillskott till familjen. En pojke på 36nånting och var 52lång. Stort grattis till er!!!!! Åh han var såååå söt juh. Nu längtar jag ännu mera efter min lilla gosse.
¨

Ja om inte min lilla krabat har kommit ut på måndag så sätter dom antagligen igång mig då!!!
Nervöst men samtidigt så jävla underbart!!!!
Längtar såååå. Lovely längtar ännu mera än mig om nu det är möjligt. Han är såå less och mer less blev han när han insåg att allt andra får före oss som inte skulle ha före oss. Han hade ett allvarligt snack med magen igår men utan resultat. Inga resultat som han ville ha iallafall utan bara en massa sparkar.

Idag så vet jag inte vad som händer. Vi ska väl vara hemma och ta det lungt. Ev åker vi in till stan för att handla lite. Skulle även ha varit ner på stan för att köpa ngt åt Sandra å Tonys bebis. Ja vi får se hur vi gör. Skulle oxå ha varit in och kolla om dom har fått in Mera Converse i butiken.
Det är ju sånt himla snöväder ute. När ska det sluta snöa???
Jag tycker det är kul med snö men nu får det väl ändå räcka. Börjar se fram emot våren nu juh.
Ska bli så nice med lite värme igen och inte så mkt kläder som man ska bråka på banren innan dom motsträvigt klär på sig.
Cerine skulle välja sina kläder i morse och hon kom ut med tights, en sommar kjol och en t-shirt. Var bara för henne att byta om.
Nathalie ska åka skridskor idag på skolan. Sen ska hon med Marcus hem så idag blir det bara Ceirne som ska hem så jag får nog gå å hämta henne. Annars brukar Nathalie Och Cerine gå hem själv tillsamans.




Nä nu ska jag ringa min kära far som hade gjort illa sig, han hade ramlat ner i ett hål under snön så han hade gjort illa smalbenet. Trodde det var en spricka eller av så han hade tid på röntgen nu på möra!!! Måste ringa å kolla hur det gick hos doktorn. Stackarn`.



Love...............................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar