Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 24 mars 2010

Bilder



Filippas nya skor

Nathalie och Cerines nya skor
Mina skor

Så underbart med tulpaner

Så snygg tunika

Pappa upp i dagen. Lilla Vincent eller Ville som min mamma kallar honom.
Så likt sin pappa!!!

Så här glad är man när man hoppat i en sotr vattenpöl


Glada barn på prommis i lörda´s!!!

Så här går det om man låter Jonas knäppa bilder från en härlig prommis.
Hmmmm.......undra vad han gick å tänkte på den token!!!



Ja det var lite bilder det.
Idag har jag å Vincent varit i stan en sväng. Köpte skorna som jag la undan igår.
Även att det kommer ett par Converse Light i morgon som dom la undan så jag får prova dom.
Åkte hem sen å medans Vincent sov så passade jag på att städa lite innan stor tjejerna kom hem.
Hämtade Filippa på dagis och sen var det full rulle.
Pappa o Jonas har varit och hämtat gymet så ikväll ska det bara skruvas upp.
Imorgon ska jag bara ta det lungt å vara hemma, mysa med Vincent.
Åh han är ju så underbar vårt lilla troll.
Han har börjat skratta så mkt och det låter ju så roligt. En glad kille har vi fått.
Nathalie och Cerine ska på skolan imorgon som vanligt. Inget speciellt för dom, tack å lov.
Filippa ska på dagis, hon har utflykt för dom lite större barnen ska åka skidor men Filippa får stå över det här året.
Jonas ska jobba och slita.
Ja så ser det ut.
Nu är det Icarley på tv:n så Cerine sitter bänkad. Filippa sitter med Jonas och Nathalie är på fotbollsträning.
Snart ska jag gå å hämta henne å sen är det sängen för barnen och skruvade för mig å darling.
Love...........................






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar