Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 4 mars 2010

Bilder

Idag har jag, filippa å Vincent varit hemma.

Nathalie och Cerine har varit på skolan, nathalie hade skridskor som hon tycker så mkt om. Cerine kom hem vid lunch för hon hade ont i ögat och en ev. ögoninflamation. Får tvätta och hålla rent. Lillgumman!!!

Ikväll var min kära svärmor här, åt middag och fikade.
Hämtade posten och fick ett kort från farfar och Marie och ett kvitto på gravskötseln. Ni hade väl inte behövt skicka nån sån. Litar väl fullt på er!!!
Men alltid trevligt med post när det inte är räkningar så klart välkommet!!!
Nu sover hela skaran av barn och jag ska snart hoppa ner i sängen.
Imorgon är det äntligen fredag och helg med hela familjen. Nästa vecka har barnen lov och vi ska hitta på nåt mys och skoj.


Love.............


Nya gardiner

Nya ljuslycktor

Nya kuddar


Ny lampa


Kök

Fint med tulpaner

Utslagen Filippa


Två tjejer mitt i huset anubis


Så himla likt pappsen

Nathalie ficken massa smycken i present

Smink

Klocka

Dvd

Skrivböcker m.m

Bio kort
Ja det var lite av vad Nathalie fick i present och mina nya iköp till hemmet.




























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar