Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 3 mars 2010

snacka om att barnen hade det kul igår då brosan och Tony var här, dom lekte å lekte.
Nathalie fick så mkt fina presenter och var nöjd med dagen.
Hon fick en klocka, rosa med diamanter. Pengar, skärp, Dvd, filmer, massa armband och halsband, kläder, hårband, diadem, sim kort, pengar på mobilen, smink saker, bodylotion, shampoo, sminkväska, pärlor, ritblock, pennor, skrivböcker, biokort, mobilsmycken, örhängen, tallrik och mugg m.m ja en massa saker fick hon.

Började på morgonen med att Nathalie fick tårtfrukost på sängen. Ett pkt med en tunika i hann hon oxå med att öppna fast vi sovit över kraftigt.
Sen begav Nathalie och Cerine sig på skolan.
Jag å Filippa å Vincent var in på hemköp en snabbis å sen hem å satte upp lite flera ballonger, dekorerade tårtan m.m
N & C kom hem vid två med mormor. Liselotte, Jossan, jag´, filippa å vincent stod då här å sjöng för stortjejen när hon kom in.

Fikade och sen var det full rulle hela dagen.



Idag har jag å Vincent varit hemma själv för första gången, Nathalie, Cerine var på skolan och hade friluftsdag. Dom var i kajvall med hela skolan. Filippa var på dagis och ville inte ens gå hem när jag hämtade henne så nu ska hon gå imorgon oxå. Måste få henne att gå dit bara, tror hon tycker det är skönare att sitta hemma i soffan med nattlinne med mammsen än att gå på dagis men när hon väl kommer dit så trivs hon som fisken i vattnet.

Nu har alla barn lagt sig och ska snart sova. Vincent som numera är vaken mestadels av dagarna sover även han, peppar peppar (han vaknar alltid så fort jag sätter mig framför datorn).
Jonas kommer snart även han, han har lagt filippa.

Nu ska jag kika vidare...................



Love............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar