Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 19 mars 2010

Shopping

Har inte hunnit med bloggen men nu är jag här iallafall.

Ja sist jag skrev var i onsda´s då vår lillfia fyllde tre år. Dagen var lyckad och hon var superglad över alla presenter.
Hon fick bl.a väskor, pengar, pärlor och pärlplattor, kläder, handduk, sängkläder, små djur, cykel, cykelhjälm, filmer, kratta, håv, pussel, ringar och mkt mera.

Igår var det torsdag och barnen var på skolan o filippa på dagis. Jag o Vincent var in till staden för att kika lite efter jackor, lämna in pappret på skatteverket m.m
Hittade jackor till tjejerna, lila/vit rutig till cerine, ev vit till nathalie och en lila rutig till filippa. Vincent har jag beställt en till som kommer senare.
Fick även tag på några fina tunikor på Gina, örhängen. Ett par leggings på Lindex men som jag dock lämnade tillbaks idag och köpte ett par nästan likadana på Kappahl istället. Leggings till Nathalie, Cerine och Filippa. Vincent fick en massa kläder som är lagom lite längre fram i vår.


Idag är det äntligen fredag igen och Nathalie har varit på skolan som vanligt. Jag, Jonas, Cerine, Filippa och Vincent åkte in till stan för att uträtta lite ärenden. Fixade gemensamt konto på banken. Bytte en av tjejernas jackor som jag köpte igår, Handlade byxor till jonas, kalsonger till jonas, underkläder till mig, mera leggings till tjejerna, lite makeup saker å sånt.

Nu har vi käkat en god middag som lovely har lagat. Jag sitter med Vincnet i knäet som bara blir större å större för var dag. Nu ler han så mkt och det är såååå kul juh.

Imorgon är det lördag och vi ska hitta på nåt, funderar på att ta med alla in å bowla kanske eller kanske badhuset. Ja vi får se!!!

Nu ska jag mysa lite med mina barn å min man.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar