Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 27 mars 2010

Helgen

Helgen

Ja nu har snart hela helgen gått......................vips säger det så har alla lediga dagar med hela familjen gått.
Helgen har varit lugn å skön.
Ifreda´s var vi ju in till stan och shoppade lite. Alla utom Nathalie som var i skolan och Cerine som var hos mormor.
Igår var det lördag och jag åkte in på Maxi för storhandling. Hatar verkligen att storhandla. Det tar tid och det är krångligt att skjuta två kundvagnar ensam (tur att mammsen ställer upp), folk glor som fan (åh jag kan ju inte hålla käften heller).
Men allt kom med hem förutom lite små saker som jag ska åka in senare ikväll å handla.
Sen köpte jag även vägg färg till Nathalie och Cerines rum. Cerine valde röd och Nathalie vald nån konstig färg men som dock blev rätt bra.
Målade igår kväll och nu är allt klart. Kort kommer.

Idag har vi varit upp på marknaden som var här i byn, så dåligt. Typ nåt stånd och bara skit.
Kom hem ganska snabbt igen. Nathalie och Cerine åkte till mormor när vi kom hem så vi passade på att ta storstädningen då!!! Nu skiner allt!!!!!
Jonas lagade ngt nytt idag av fläskfile, gott som tusan.


Även att jag pratade med Nettan igår. Dom kommer upp på påsklovet................yiipppiieee!!!
Så kul att äntligen träffs igen. Går rätt länge mellan gångerna så det blir ju extra kul när det väl sker. Nästa gång blir väl när vi åker ner i sommar.

Nu ska jag boka tåg till Gbg.



Love...................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar