Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 26 mars 2010

Morsning.....................

Fredag och dagen har varit bra hittills.
Jag fick sovmorgon som vanligt när Jonas är hemma. Han hade skjutsat Nathalie på skolan när jag vaknade. Åtta med andra od. Han sov inne hos Fillan igår kväll men jag tycker ju att han ska sova ut nån gång oxå.

Åkte in till stan efter ha släppt av Cerine hos mormor i Forsa.
Jag, Jonas, Filippa å Vincent.
Började med att vi gick på apoteket för att hämta Cerines ögondroppar, hade dom inte hemma där. Gick vidare in på knapps för att byta min sko som är för stora och vi kom fram till att det är remmarna som är för stora och inte håller still min fot så foten halkar ner. Inget att göra, bara att prova med gele inlägg så vi får se. Får väl köra lite botox i foten i värsta fall...........hehe!!!
Sen ner på albins, köpte en efterlängtad Ståbräda som filippa tyckte om direkt. Bra det!!!
Även en ny studsmatta kom med på kvittot men vi ska hämta den en annan dag.
Sen var det dags för Eurosko för min Converse...........så snygga engligt mig.
Hemköp och sen Jysk.

Nu är vi hemma igen och lovely lagar mat, Nathalie och Cerine är ute och cyklar för första gången detta år. Filippa är inne på sitt rum å leker. Vincent sover sött i sin säng.

Imorgon är det marknad här i byn, kanske går å kollar vad det finns iallafall.
Ska iväg å storhandla imorgon tänkte jag. Skönt att ha det gjort ju. Alltid lika jobbigt att veta att man ska iväg att storhandla mat men så skönt när det är klart.


Ikväll är det mys som gäller.
Äta got först.
Underbart!!!



Love..............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar