Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 15 mars 2010

Måndagen har gått fort, lite för fort.
Började med att jag fick en behövlig sovmorgon. Tack älskling!!!
Nathalie har varit på skolan som vanligt efter en veckas lov. Hon längtade inte direkt tillbaks men men får se det possitivt, snart påsklov och sen är det sommarlov nästan ju.

Cerine och Filippa har varit hemma eftersom ingen av dom har dagis/skola idag.
Vi har bara tagit det lungt och varit med barnen idag.
Jag var in en snabbis på Maxi medans barnen och jonas gjorde korvstroganoff och ris.

Nu har vi badat Vincent och ska snart hoppa ner i sängen.
Nathalie, Cerine och Fillan sover och det ska även vi göra snart eftersom lovely ska upp på jobbet och jag och barnen ska på skola/dagis. Jonas somnade med filippa idag och jag å Vincent lät han sova i 1- 1½ timme medans vi myste i soffan framför Familjen Annorlunda.
Usch var ju sista avsnittet idag, kändes inte så kul men men hoppas på en ny säsong snart!!!

Även att jag ska försöka hinna med att slå in lite pkt till våran lilltjej innan jag lägger mig.

Aja ska fixa det nu på en gång innan jag somnar sitandes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar