Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 12 mars 2010

Dagen i ord

Torsda kväll redan och dagen har varit hur bra som helst.
Började med att ringa gyn eftersom jag fick en stört blödning igår och jag som inte blött på ett par veckor alls. Alltså det var verkligen mkt som kom. Ringde iallafall och fick tid halv tre.

Gjorde i ordnng en stor laddning med kladdsallad. Gjorde klar barnen efter frukost och sen åkte vi in till stan för att tillbringa ännu en dag på hoppkuddeland. Barnen tycker det är skit kul varje år.
Med barnsemester kortet så går man in en hel dag för 50:- /barn istället för 140:-/ barn. Även att man får så många andra fina erbjudanden som man verkligen tjänar på och kortet kostar bara 199:-. Köp det på http://www.barnsemester.se

Sandra ringde när vi var på väg in och sa att dom oxå skulle dit, kul kul!!!
Sandra och Ebba och lilla Alvin kom dit efter en stund så barnen lekte och hade super skojigt.


Vid två var vi tvungna att gå med tank på min tid på gyn, resten av familjen tillbringade tiden jag var på gyn nere på barnterapin.
På gyn fick jag samma gynekolog som jag haft dom senaste tre gångerna (gillade inte han första gången men nu går det rätt bra). Iallafall så fick jag medicin mot blödningen som oxå drar ihop livmodern ännu mera. Skulle även fortsätta med att ta en medicin som jag började ta igår på eget bevåg som jag fick när jag fick sista missfallet. Cyklopron eller va fan den nu heter. Även det är blodförtjockande.
Blir nog bra det om jag nu inte med min tur får en blodpropp av alla mediciner.


Så är det!!!
Kom hem vid fyra och käkade då kladdsallad som vi inte ätit på hoppkuddeland då barnen inte hade tid för det.
Sen tog jag tag i lite tvätt och bytte säng kläder då jag hade blodat ner dom (hehe intresant va??)
Även storstädade rejält i badrummet och sen vart det en snabb runda i resten av huset.
Barnen hade fullt upp med att bada och gå på affären för att inhandla lite godis.


Nu sitter alla å kollar på Amigo men jag verkligen hatar det. SÅÅÅ jobbigt !!!!
Ska mysa lite med min familj nu för nu är skiten slut!!!




Love................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar