Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 12 mars 2010

Vaken med tuppen

Vaken med tuppen idag. Vaknade redan vid halv sex. Har sina orsaker att jag vaknade så jag kanske måste ringa en doktor nu när dom öppnar. Tog en låååång dusch och nu sitter jag här framför datorn och det är så tyst och skönt. Bara Nathalie som är vaken ännu!!!
Igår var vi in till stan iallafall. Började med att gå på apoteket där vi inhandlade lite hostmediciner m.m
Iväg sen på Mulle Meck där jag senare lämnade Jonas och barnen så fort han kom från jobbet för att ge mig ut på stan och leta presenter till Filippa. Hittade inget så där super bra men det blev lite små djur, en liten liten väska, ett pussel, kläder och lite andra småsaker, ska iväg till sundsvall nu nån dag för att köpa en cykel och mycket mer än så blir det nog inte.
Tillbaks sen på Mulle Meck för att hämta mina sötisar. Hemköp å Bolgaet sen begav vi oss hemmåt.
Kom hem. Åt och sen var det typ kväll och jag var dödstrött och helt slut. Feber och frossa på kvällarna. Hosta och snuvig på dagarna.
Idag är iallafall planen att vi ska hitta på nåt skoj. Ska göra i ordning lite kladdsallad som vi kan ha med snart. Får se när jag får en läkartid men hoppas det blir rätt tidigt så jag hinner umgås med min familj i sen.
Även att Jonas ska vara ledig ännu en till dag i veckan. Sååå skönt, han kommer vara mera hemma än på jobbet och det är ju verkligen uppskattat. Min älskade älskling.
Nä nu ska jag gå å kika om det är ngn som är vaken................låter som om lilla söta Vincent börjar bli lite för pigg för att ligga i sängen brevid pappsen.
Love.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar