Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 1 mars 2010

Måndag förmiddag

Måndag igen och den började inte så bra för min darling.............han sov över med nån timme!!!
Han som aldrig sov över förut men nu händer det ofta. Ja det kostar på att vara vaken till mitt i natten men men det är ju frivilligt.

Själv så har jag målat lite med barnen, hängt en tvätt, gett Vincent mat några gånger och kollat lite på Pippi med tre underbara ungar. Nathalie är på skolan såklart. Jag har bytt dagarna för filippa på dagis så nu går hon tis,ons och torsdagar istället för mån, tis, torsdag. Bättre det eftersom Cerine går dom tre dagarna och för att jonas ska vara pappaledig.

Ska bara vara med barnen idag och ta det lungt. Leka å kanske at vi tar en prommis sen så vi får lite friskluft. Mina barn tycker inte om att vara ute på vintern så vi får väl se om det går att övertala dom.



Love.......................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar