Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 25 mars 2010

Bilder

Hur gulligt var inte det här då, Åh mina älskade barn!!!
Hyysch jag sover morsan!!!


Hela familjen samlad utom lilla Jonas som har fått nåt fel på motorcykeln så han kommer senare.


Nathalie och Cerine kom från skolan vid två och hade Carro och hennes kompis med sig.


Filippa ville inte gå på dagis idag så hon har varit hemma med mig hela dagen idag. Vi har mest myst men oxå att vi var ner och hon lyssnade på massa barnsånger medans jag tog bort och renasde ut rummet nere. Fick ju hem gymet igår och det tog ju en hel del plats så vi var tvungna att flytta lite och ta ut lite saker. Även att jag rensade ut alla påslakan och handdukar m.m som inte används. Blev en hel sopsäck och ändå så är den garderoben propp full. Inte konsigt att det inte gick att ha nån ordning där. Men nu är det fin fint!!!




Ska ta å träna lite smått till veckan är min plan. Även att jag skulle vilja ut å springa lite igen men väntar dock in att det ska torka upp lite på vägarna först.


Nu är det torsdag och imorgon är min älskling hemma.


Helgen vet jag inte vad som händer men jag ska försöka komma ut på KROGEN om det är 30+ annars kan jag skita idet. Kommer bli super kul juh, eller oxå så kommer man stå där och ha skit tråkigt och bara längta hem. Ja får se vad helgen har att erbjuda!!!




Barnen vill åka på badhuset men vi får väl se. Delsbos kanske man kan åka till, så jobbigt att hålla reda på barnen i Iggesund. Filippa vill ju gärna bada med Nathalie och Cerine.


Lekpalatset kanske om inte badhuset blir av.


Även att det var typ tjugo år sedan jag bowlade så det vore oxå skoj.




På lördag är det klädbytardag igen. Funderar på att åka in men man måste ju vara där så tidigt om man ska få tag i nåt, öppnar tio eller nio och då är det värsta kön. Nja vi får se om jag orkar blå upp mina blå den tiden på en lördag.




Nu ringde lovely och han var på G snart. Måste kila!!!








Love..................



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar