Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 10 mars 2010

Onsdag hos oss

Veckorna rusar fram, redan onsdag.
Igår var jag och alla barnen bara hemma hela dagen. Nathalie och cerine tänkte åka till mormor men ångrade sig i sista minuten. Hemma hela dagen och det behövdes verkligen. Jag, Nathalie, Filippa och Vincent är snoriga och lite hostiga. Måste vila och försöka bli lite bättre.

Jens var här igår och det är ju alltid lika trevligt men lite synd att vi var dåliga, jag var på fett dåligt humör pga huvudvärk å feber. Sorry Jens!!!



Idag är det som sagt onsdag. Vet inte hur dagen ser ut men vi kanske åker in på Mulle Meck om vi orkar. Jag funderar även på att åka in till stan för att shoppa lite presenter till Fillan som fyller TRE om en vecka precis.
Ska åka till Sundsvall i helgen för att köpa en cykel till henne, kommer bli svårt att få henne att förstå att det inte går åka än utan framåt våren. Kul kul!!!
Har ingen anning om vad mer hon ska få men det blir väl lite leksaker och lite kläder.

Barnen sitter och kollar på familjen annorlunda, har ju alla avsnitt och igår såg dom typ fyra stycken på rad. Dom älskar det lika mkt som jag gör.


Nu ska jag göra dom sällskap en stund!!!



Love................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar