Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 11 mars 2010

torsdag

Sjukstuga här men idag måste vi in till stan ändå. Tänkte åka in igår men jag orkade inte, då är jag sjuk när jag inte orkar shoppa presenter till min lillfia!!!
Ja har en jävla snuva och ständig huvudvärk och halsen känns som ett sandpapper.
Barnen är sjuka med men dock inte som mig uppenbarligen eftersom dom tjatade å tjatade efter att åka in till stan igår.
Idag ska vi till BVC då Vincents ögoninflamation verkar ha kommit tillbaks. Jävla skit!!!
Dom säger att det kan bero på trånga tårkanaler men i helvete heller. Jag ser väl att det inte alls beror på nå tårkanaler. Han kan ju för fan inte ens öppna ögat efter ha sovit en stund. Dessutom är han ssuper röd runt ögat och på ögonlocket. Går fan inte därifrån innan dom ger han nåt super medel.
Även Vincnet är sjuk och han låter så rosslig, usch å fy för så små bebisar som måste vara sjuka!!! Stackars!!!


Nä nu ska jag gå å se till min minsta sjukling som sussar så sött.



Love..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar