Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 8 februari 2014

Dagen

Vilken dag, Vincent e helt nöjd iaf och det är väl huvudsaken det.

Började med att sjunga å ge storman presenter och vid elva kom svärmor på besök. Hon fikade och Vincent fick present, ett presentkort på hemmakväll så Vincent kan köpa filmer.
Tårtan va förresten gudomligt god.

När Eva åkt kom min mamma på besök och även hon fick ju fika såklart och Vincent fick en ny dvd spelare och en film (kan det vara jag som varit inblandad i present inköpen där) och medans hon var här och fikade kom även min pappa, Monica och lisa.  Vincent fick ett plygpkab son låter och med gubbar och massa tillbehör till och ett par jeans. Av Lisa fick han en orange Adidas tischa och ett par brallor.

Han har lekt och spelat på sin nya surfplatta och kollat på film hela dagen, man får ta det lugnt då man e sjuk.
J gjorde helstekt fläskfilé med pot gratäng och jag, J och Nathalie åt som tokar men ingen av barnen åt så jag undrar om det beror på att dom inte e riktigt friska eller om dom helt enkelt inte tyckte om det. Tror mest på det första då dom ätit dåligt dom senaste dagarna.

Lite soygurt, glass, tårta och godis har Vincent fått i sig idag.
Ja jag tänker då inte tvinga honom då han är sjuk. Inte annars heller för den delen.

Cerine åkte till näsviken och till sin kompis klara idag och ska sova över där, Nathalie sov borta natten till idag då hon var på tjejkväll hos en kompis igår. Hon har dock kommit hem nu tack å lov.

Nu ligger vi och ska kolla på filmen flygplan igen men ingen av kidsen ligger stilla utan dom springer runt som vanligt dom så det slutar väl som alltid med att det  bara är jag och j som kollar på barnfilmen och kidsen leker i något annat rum haha.

När kidsen lagt sig blir det mys med baby framför breaking bad, har sett snart två hela säsonger så bara tre kvar snart, rekommenderas starkt iaf. Den är så rolig.

Tvätten är tvättad och väntar på att någon ( någon i detta fallet råkar vara jag) ska hämta den.  äh gör det sen.

Imorgon är det städning och lite pluggande som gäller för min del, kanske hinner iväg på gymmet om jag har flyt

See ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar