Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 24 februari 2014

Plugg, möten och paket

Ja dagen har till största del tillbringats på skolan med som bästa.
Haft lärare idag iaf så vi får väl hoppas kaoset lagt sig lite nu efter älskade siws byte av jobb.

Gick tidigare då jag hade möte på BUP med filippa, dom pratade lite och vägde, mätte och kollade blodtryck å allt va prima!

In en sväng på hemköp och köpte massa soppor som jag ska försöka hålla mig till ett tag för att se om jag kan gå ner ytterligare lite i vikt, flytande föda......... Haha hur länge tror ni jag  ska jag klara mig?!
Nåja den som lever får se.

Skynda hem för att ta emot frysen som kom idag, yiiiippiiiieee nu kan jag handla mat igen och kan frysa skiten.

Kvart över fem blev det nästa möte fast då med Cerine och Nathalie ang stödis som vi inte ska ha längre så vi hade ett avslut med alla inblandade.

Hem och kastade i mig lite soppa innan jag skulle dona med disken efter alla andra då J drog iväg på affärn för att hämta paket. Spännande det är jämt man får paket som man inre vet att man ska få eller har glömt bort.

Skickar bild på vad som paketet innehöll.

Sen har det bara rullat på som vanligt med kvällsfika, tandborstning och läggning för dom tre minsta kidsen.

Nu är det familjen annorlunda på tv:n och jag sitter klistrad framför såklart men tycker inte riktigt det är lika bra längre å vet inte om det beror på innehållet i programmet eller om man ledsnar efter nåt år.

Ni ska jag fortsätta kika på dom beundransvärda föräldrarna och alla sköna kids.

See ya

Åtta set Påslakan till kidsen 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar