Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 10 februari 2014

Härrliga måndag


Åh måndag igen och jag har börjat tycka om måndagar mer å mer, rutiner och vardag är underbart enligt mig.  helgerna är såklart också helt underbara men allt är ju bara kaos, ingen ordning alls. Inga tider, inga måsten (ja förutom allt hushåll då) och inget plugg.  Tycker om att vara hela familjen samlad men det är sällan vi myser allihopa då dom stora är så stor att dom kollar i sina rum på det dom vill se och filmerna som dom små vill se är för barnsliga för dom tycker dom, sen är dom borta mkt att helgerna för att hinna umgås med sina kompisar. Hujedamej va tiden går fort, stora barn jag har som prioriterar polarna framför mammsen, usch!  Ja antar att det bara är att gilla läget. Läre ju inte bli bättre på den fronten.

Idag tog vi en promenad upp på dagis, föret var väl inte det bästa med en vagn som dessutom var fullproppad med väskor,en ståbräda med en fyraåring på i uppförsbacke hela vägen. det tar typ en tjugo minuter max en halvtimme att gå upp på håsta med Vincent och Loui på morgonen.  Bra morgon promenad tycker jag då som kommer på skolan med svetten rinnandes efter ryggen, Vincent är inte alls av samma åsikt och tycker mer om dom dagar vi åker buss upp på dagis.
Lämna och sen springa iväg på skolan.
Läraren var sjuk idag så vi hade självstudier hela dagen och jag har fått mer gjort än vad jag fått den senaste månaden.
Mikrobiologi is  the shit!
Prov om en vecka och jag kommer fokusera på att plugga inför det.

Gick tidigare för att kolla på en lägenhet, en sexa.  Jag håller tummarna och jag tror resten av oss gör det också fast å andra sidan så är det inte hela världen då jag trivs bra dör vi bor nu också.
Får veta på fredag eller i början på nästa vecka.
skulle vara nice med en större, har nu bara en femma och vi är vana att ha sju rum sen vi bodde i Näsviken.  Ja det löser sig vare sig vi får den eller inte.  Dom höll på med en totalrenovering av den just nu så vi får se hur den blir.  finns ett lite krux,  att det säga att det spökar i lgh. tydligen någon som hade valt att avsluta sitt liv i vardagsrummet där, äh jag är inte den som inte kan leva med spöken för det är ju inte direkt första gången.

Barnen käkade men jag och J är inte hungriga då vi har liten släng av influensa och matlusten är borta.

Nu ligger alla barn men den enda som sover är Loui. 
Jag ska kolla Breaking Bad med darling innan John blund kallar.


Inga kort idag då jag tappade bort mobilen men fann den precis där jag hade lagt den men glömt bort.


See ya!!!!



My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar