Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 11 februari 2014

Vab

Idag är det Vab som gäller för min del. J var hemma tre dagar förra veckan så jag antar att det är min tur nu. Blir läkaren för halsprover för både mig och kidsen. Halsen gör så jäkla ont, kan knappt hosta upp slem. Näe dom får nog ta lite halsprover på oss alla idag så det inte är nåt man måste medicinera emot.
Jag som hade världens bästa tillfälle att plugga på inför provet idag eftersom vi har egen lästid igen. Skit årå.

Ska iaf passa på att vila och mysa med barnen så vi blir friska nångång.
Har ingen lust alls att kliva upp från sängen men ja antar att ja måste då loui vaknade precis och står och har en diskussion med mig.

Näe måste kila in och hämta honom.

Ha en bra dag och håll er borta från virus och bakterier

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar