Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 21 februari 2014

Fredag

Åh äntligen fredag, barnen å karln e hemma idag och så även jag.
Vi har inte gjort så mkt, jag har försökt vilat då febern kommer å går men det har liksom inte gått så bra med tre underdtimulerade barn som ska hoppa på en hela tiden.

Åkte till öb och införskaffade lösgodis till kvällsmyset. Tre kilo för under en hundring, bara å äta kvällen lång då. Hockey klockan ett var ju givet,  Sverige vann ju om någon har varit helt isolerad från verkligheten idag och är i final mot Canada. Canada- USA matchen blåstes nyss av och Canada vann med 1-0.

Vincent har precis somnat efter en minut på kudden här bredvid mig, han måste ha varit toktrött.
Loui har sovit sen en timme och missade godiset då jag inte tycker han ska introduceras i gotta världen så mkt än. Han får nån godis ibland men mer än så får han inte.

Cerine och Nathalie har hängt på badet hela eftermiddagen och kom hem precis i tid till tacosen.

J är nere å ränner i tvättis snäll som han är,är när jag är dålig. Dålig och trött skulle väl beskriva mitt tillstånd bäst just nu. Har sovit skit i några nätter pga dålig andning, hosta och rinnande ögon och näsa, va vaken till tre inatt innan ja la mig i sängen (blev fast i en serie på netflix) och sen upp halv sju imorse........Näe nu är kärringen trött och det syns. Påsarna under mina ögon kan jämföras med ravioli kuddar.
Inatt ska jag sova å försöka sova gott dessutom.

Nä nu ska jag umgås med min familj (läs mysa ner mig och försöka somna till å från.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar