Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 8 februari 2014

Vincent fyra år

Åh idag fyller min älskade fina kille fyra år, FYRA ÅR. Kan ni tänka er va tiden går fort. Kommer ihåg den här dagen för fyra år sedan som om de va igår.
Smärta, rädsla, ilska men allra mest så kände jag mig lycklig. Den lyckligaste mamman, frun i hela världen. Vår först födde son........Vincent Christofer Berglund blev hans namn.

Ja åren har uppenbarligen gått men för mig har tiden stått stilla. Jag har svårt att förstå att han verkligen e fyra år, det står inte på nu innan han börjar skolan. Så fort dom tiden rusar på så hinner jag väl precis acceptera att han e fyra innan det är dags för första skoldagen.

Började morgonen med att uppvakta vår älskade son, lillebror, storebror med tårta och presenter på sängen.
Sjöng gjorde vi såklart å tur e de väl att ingen hörde oss för alla i familjen e lite hostig och hes, haha lät nog som en skock med kråkor som kraxade.

Han har öppnat presenterna från oss och han fick fyra par byxor med blixten, angry bords på, en tröja, en radiostyrd dusty från filmen flygplan, en radiostyrd bil med ljus däck, en spiderman film, nya täckbyxor, Chuggington film, plånbok, en leksak med tjejen från flygplan och en egen surfplatta med hans namn på.   
Vad tror ni Vincent gör just nu... Jo han sitter såklart med plattan och har spiderman i bakgrunden på tv:n i sitt rum.
Jo för tusan han fick ju en kudde av Cerine som hon gjort själv o skolan och en godispåse, lycklig pojke idag trots hosta, feber.

Nu ska vi göra oss klara för snart kommer svärmor och ska uppvakta lilleman ( stor fast liten ju, både storebror och lillebror)

Återkommer senare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar