Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 20 februari 2014

pengar, lycklig men sjuk


Sitter här sjuk å ser fördjävlig ut. Har precis betalt lite räkningar och samma känsla varje gång........!!!
varför ska man måsta ha så inihelvete mkt räkningar för, jag hatar att se pengarna försvinna på kontot men samtidigt så ska man ju vara glad att man har pengar till räkningarna då det är många dörute som inte ens har så att det täcker räkningarna ju. Näe man ska nog vara glad för det man har å inte gnälla så mkt. Jag tror ju att man är sin egen lyckas smed så just nu kan jag säga att jag inte smedar så bra. Får ut en väldigt liten summa då jag pluggar och så kommer det vara under ett år till men men värre hade det kunnat vara.  Hade jag varit miljardär så hade jag hjälpt massa människor med pengar men nu är det så att jag inte riktigt är där än, haha!!
Pengar e ju inte allt heller, jag har en helt underbar man, fem makalösa barn som jag älskar över allt annat.
Jag är någolunda frisk, ja förutom nu då då fber har tagit över min kropp. Jag har utbildning och kommer få mer utbildning efter detta år. Jag har vänner. Jag har ett hem som jag är nöjd med och som jag hela tiden pysslar med. Jag har..................ja jag har egentligen allt man kan önska sig så varför gnälla???!!!!

Näe nu ni ska jag fortsätta bli frisk, jobbar på det för fullt men har bara inte hittat den slutliga metoden bara.
ögoninflammationen är lika som igår om inte värre då andra ögat har börjat rinna,  halsen e som ett sandpapper, feber tar kål på mig och kroppen värker.  JAG VILL TRÄNA NU!!!!!!


Skriver mer under dagen (finns inte så mkt annat att göra i sängen så..............)


My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar