Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 28 februari 2014

Fredag

Äntligen fredag och veckans vardagar är över vilket betyder att jag får vara med min älskade familj.

Dagen har tillbringats i skolan såklart. Jobbat på bra och blivit klar med massa arbeten vilket behövs då jag blir borta hela måndag halva tisdag och ev onsdagen oxå.

Hämtade filippa på skolan eftersom Cerine glömde bort henne då hon själv gick. Sånt händer och inre dör jag av liten extra prommis direkt.
Donade lite hemma och sprang iväg och köpte presenter till Nathalie eftersom hon blir tolv på söndag.

Packade för ett badhus besök med filippa och drog iväg. Badade till sju och gick hem till resten av familjen som hade gjort spagetti och köttfärssås till min glädje.
Åt och åkte på maxi och handlade mat för den närmsta tiden. Jag hatar att måste stressa med handling på veckorna då man bara har några timmar med  barnen ändå så handlade för nån vecka.
Tog med mig Nathalie och Vincent på affären och innan vi va hemma hade klockan hunnit bli halv tio nästan så Vincent slocknade rätt fort efter han intagit kvällsfika

Själv har jag kollat paranormal activity 4 och ska snart äntligen få lägga mig ner i sängen och sova.

Imorgon blir det städning på planeringen men tänkte hinna med ett pass på gymmet oxå, va ett tag sedan nu för jag har ju mest bott på badet.

Sleep tight

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar