Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 1 februari 2014

Lammkött

Lördagen har snart gått till ända och helgerna går på tok för fort pm ni frågar mig. Jag vill hinna med så mkt mer än man gör.
Igår var det fredas mys som stod på schemat, mys med filippa å Vincent. Loui sover oftast när vi har mys med godis och dom två stora är ute eller kollar nåt tv program i sina rum så väldigt sällan dom är med och myser.

Idag lördag har jag inte hunnit med så mkt som jag hade önskat. Har varit på prommis med j och dom tre minsta, vi skulle lämna filippa hos sin kompis som hon leker ofta med. Nathalie skulle precis åka till Ilsbo och umgås med sin moster och Cerine var hos en av sina polare.
Passade på att knata upp på dollar och köpte en större tvättkorg, har en sån där fin i  vit korg med tyg i men den är så jäkla liten har jag kommit på. Tvättar jag på eftermiddagen/kvällen så är den full när alla tagit av sig kläderna, suck! Jag stod inte ut längre så jag tänkte att en vanlig ful plast korg får duga tills jag hittar en stoooor i korg ist. Tips på vart man hittar det?

Jag och Vincent åkte pulka efter vägen, i alla backar å högar vi kunde hitta. I love it!

J gjort langos till min förtjusning. Tyvärr var vi få vid matbordet idag, jag, J, Vincent och loui. Dom andra var ju borta hos kompisar.

J rakade borta allt skägg idag å det var ju nåt år sedan sist så tro om jag tycker han ser ut som tjugo igen, lammkött.

Sen fem har jag tvättat och snart är all tvätt klar för denna gång, hatar att springa upp å ner i tvättstugan men vägrar ha en massa tvätt hängd här uppe så jag har inte så mkt val. Funderar på en torktumlare  men vet inte vart den skulle få plats men ska undersöka saken och höra om dom kan dra ledning så man kan koppla på även den i badrummet.

Jo just ja, har ju faktiskt slagit in alla paket som Vincent ska få nästa lördag då mitt lilla hjärta fyller fyra år. Herre min ge va tiden går fort. Nu får han gärna stanna i åldern några år så mamma hinner med å njuta av hans ålder, han är så otroligt mammig å go.

Även att min systerdotter är bort, hon avvek från sitt tillfälliga hem i skjutskär i måndags natt och ingen har ännu inte funnit henne. Efterlyst hos polisen och även eftersökt på Facebook. Hoppas hon kommer hem snart och att hon mår bra. Orolig ja!

Näe nu ska jag fortsätta kolla på Irene huss, love that to!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar