Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 27 februari 2014

Åh härliga torsdag........snart helg!
Natten till idag va oändligt lång och........ja vaken skulle man kunna säga.  J hade lagt Loui vid sju igår då han var super trött vilket resulterade i att När vi skulle lägga oss vid ett inatt så var han klarvaken och tyckte han hade sovit klart.
Brukat aldrig ta upp honom utan bara ge honom nappen för då somnar han om men eftersom det inte funkade den här gången så tog vi upp honom och la han med oss i vår säng.  HELA NATTEN HAR HAN VARIT VAKEN och gjort tappra försök i att få upp mamma och pappa. Pappa som sov så ininorden hårt och en mamma som höll på bli galen. Han pratade och lekte på i sängen men till å från så skulle han pussas och jag som försökte blunda fick.mig en å annan snorsträng i ansiktet.
Imorse messade jag vänner å lärare och meddelade att jag blev en kvart sen, hade tänkt sova en kvart men det sket sig så de va bara att kliva upp och göra sig klar.

Hela dagen har varit seg och jag höll på somna under en föreläsning av en tandhygienist, pinsamt det hade varit.

Väl hemma satte jag igång med städningen och tvätt sortering, sortera tvätt är väl bland det tråkigaste som finns. Jag hatar det!
Dammade, dammsög, skurade och vattnade blommor. Hann precis klart tills dagis skaran och pappsen kom hem.

Inget badhus idag då jag helt enkelt inte orkade och för den delen så var det bara motions sim hela kvällen och då är det så tråkigt där, ska vara lite barn och livat ju!

Kort från igår då vi besökte badhuset och när jag och loui myser skickar jag med.

Vincent har blivit mkt duktigare och vågade vara utan mamma och insåg att han faktiskt flöt med sina armkuddar, jag älskar framsteg. Snart är jag en fri simmerska/ mamma igen.
Imorgon blir det isf ett dopp för den saken är säker, har lite klorabdtibebs tror jag bestämt.

På söndag fyller Nathalie tolv bast, tänk bara ett år innan hon fyller tonåring. Fan va tiden går fort.

Nä nu ska jag invänta Black List som börjar med nya avsnitt, yiiiippiiiieee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar