Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 26 februari 2014

Skola, modig kille och tacorullar

Idag har jag varit sådär duktig igen och pluggat så bra. Har knappt kollat upp från anteckningarna på hela dagen. Gick en kvart tidigare då alla utom jag och två till hade dragit sedan en timme tillbaks typ.  jag satt kvar och gjorde klart uppgifterna vi skulle göra så att jag har gott samvete iaf när man går ifrån tidigare. 

Sitter här vid J:s dator igen och jag ska precis krypa ner och mysa lite med honom.  Har nyss ätit middag, blev sen middag idag då jag tog med mig alla kids utom Loui på badhuset.
Vincent var så duktig idag på badet, sist så vägade han knappt släppa min hals och jag hade sår efter hans naglar i nacken efteråt men idag har han flytit själv med sina armpuffar, han hade inte så mkt val för det var det eller gå hem för jag tappade tålamodet efter en evighets tjatande om att vattnet var kallt, vattnet var djupt, alla stänkt och ja you name it. Han körde med allt för att slippa kliva ner och när vi väl hade fått ner han så var det svårt att få han att släppa mig men det gick det oxå bara man är lite envisare än vad dom är.
Så som sagt var så var han super duktig och jag är så stolt över honom.  Påt igen imorgon eller nån dag framöver här.
Blev inte så mkt simning för min del idag men jag var iaf inte hemma och låg på soffan utan rörde lite på mig, huvudsaken det!!!
Imorgon går jag utan Vincent och kanske utan filippa oxå men samtidigt så klarar hon sig självt och dyker och donar på själv.

Kom hem och karln hade gjort tacorullar, blev  sen middag idag. Kom hem vid åtta så middagen blev både middag och kvällsfika på samma gång. 

Skola imorgon och jag ska försöka vara lika fokuserad som jag varit dom senaste två dagarna, hujedamig vad duktig jag varit.!!!!
Åh torsdag imorgon och Black List börjar med sin andra säsong, jag har längtat otroligt!!! Bara därför så missar väl jag det, inte alls förvånad om det skulle hända då det är tyyyypiskt mig.

Näe nu ska jag mysa ner mig och ta mig en värdig kaka.


See ya

My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar