Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 25 februari 2014

Plask plask plask

Idag började jag med att lämna kidsen på dagis innan jag halv sprang mot skolan för att komma dit i tid. Hade bra musik i lurarna så de gick bra.
Pluggade och jag kände att jag fick mer gjort idag än vad jag fått på mkt länge. Super glad och jag hoppas det håller i sig så jag får nån ordning på allt.
Sprang in och köpte en till pärm och block på lunchen så nu jävla är ja redo igen. Lets plugg!

Lärarna uteblev så vid tre gick många hem, även jag. Mötte upp Nathalie och filippa på badhuset (Cerine var redan där) och så simmade och busade vi tull fem då vi åkte och handlade mat.

Nu ligger alla barn och jag ska hoppa in i en dusch igen då det kliar på kroppen så jag tror inte att allt klor försvann då jag hade bråttom ut från badhuset.

See ya
Take care

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar